تجلیل از رانندگان به مناسبت روز حمل و نقل

هرشغلی که به آن علاقه داشتید آن شغل، شغل شما است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت ۲۶ آذر و روز حمل و نقل علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی با رانندگان واحد نقلیه اداره کل دیدار داشت.
در این دیدار عسکری نظری مسئول امور عمومی و پشتیبانی حضور داشت.
علیرضا ایزدپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان در واحد نقلیه بیان داشت: هرروز و هر مناسبت در حقیقت روز رانندگان عزیزی است که در بخشهای مختلف سازمان با کارشناسان و مددکاران در ارائه خدمت به مددجویان بهزیستی همکاری می کنند. و در واقع می توان گفت شغل هر فرد همان شغلی است که با عشق و علاق در سنگر خدمت رسانی فعالیت می کند در غیر این صورت اگر علاقه و انگیزه ای در کار نباشد اولین فردی که از حضور در محل کار آسیب می بیند خود فرد است.
ایزدپور گفت:از شاخصه ها و ویژگی های خدمت در سازمان بهزیستی همان علاقه است که رانندگان و کارکنان عزیز در واحد نقلیه دوش به دوش مددکاران و کارشناسان و گاها پیشتاز برخی خدمات اجرایی به جامعه هدف هستند و بی شک خدمت به محرومان آن هم در شرایط سخت در نزد خدا بی نصیب از اجر و پاداش دنیوی و اخروی نمی باشد.
ایزدپور بیان داشت: سازمان و هر دستگاه خدمت رسانی مانند حلقه های زنجیر و اعضاء یک پیکر به هم وابسته هستند و مشارکت در غم و شادی یکدیگر مصداق وجود باورها و اندیشه های انسان دوستی در سازمان است.
علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: زحمات و تلاش رانندگان عزیز در واحد نقلیه ستودنی است و انشاءالله در سایه تعامل و خردجمعی و رفاقت شاهد موفقیتها وخدمات بهتر و بهتر به جامعه هدف و مددجویان تحت حمایت بهزیستی باشیم.
حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: علی رغم تعداد کم نیروی انسانی در واحد نقلیه شاهد حجم کار بسیار هستیم و این مایه خرسندی است که در چنین روزی فرصتی پیش آمد  که از زحمات رانندگان و مجومعه پرسنلی در واحد نقلیه تقدیر و تشکر بعمل آید و بتوان از نزدیک از  مسائل و مشکلات کارکنان در واحد نقلیه آگاه شد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان ضمن تصریح و یاد آوری سختی کار رانندگان همدلی و تعامل کارکنان با یکدیگر  را در این شرایط عاملی مهم در کاهش استرس و اضطراب در حوزه خدمت رسانی دانست.
نوحی گفت: انجام ماموریتهای کاری و مسافرتهای کاری با گذشت و تعامل در کنار یکدیگر از سختی کار می کاهد و عاملی در تقویت همکاری بیشتر کارکنان با یکدیگر در خدمت به مددجویان است.
حسین نوحی در پایان اظهار داشت: توجه و دقت در حفظ اموال اداری  و امانت داری را از مهم ترین وظایف و شاخصه کارکنان در واحد نقلیه هر سازمان است.
در این دیدار از تلاش و زحمات رانندگان در حوزه نقلیه با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد. همزمان مسعود جهانسیر  معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل ، از رانندگان این اداره تجلیل بعمل آورد.
جهانسیر همکاران خود را به رعایت موارد ایمنی در ماموریت های اداری توصیه کرده و افزود: رانندگی یک رفتار اجتماعی است و مسئولیت یک رفتار اجتماعی هزاران هزار بار بیشتر از یک رفتار فردی محسوب خواهد شد.
ایشان ادامه داد:همکاران ما در واحد نقلیه ضمن آَشنایی با اصول و قواعد رانندگی می بایست آرامش ، صبر و بردباری ، صداقت و وفاداری ، آراستگی و پیراستگی وانعطاف پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
لازم به یادآوری است.

در آذرماه سال ۱۳۶۲، تعداد کشتی های منتظر تخلیه در بنادر ایران به حدود ۱۰۰ فروند رسیده بود که مشکلات زیادی را برای ترابری ایران به بار آورده بود.در آن هنگام با صدور فرمانی از سوی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه کامیون های زیادی برای تخلیه بارها اعزام شدند.با این اعزام مشکل تجمع کالاهای وارداتی در بندرهای ایران حل شد
۱۴ سال پس از زمان صدور این فرمان، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری، روز ۲۶ آذر به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان شناخته شد.

کد خبر 27739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد